نوشته شده توسط : hiwebex

اگر شما هنوز اقدام به طراحی سایت نفتی نکرده اید اما تصمیمتان بر این است که از ابتدا طراحی سایت شما بر پایه اصول استانداردهای سئو انجام شود باید کار طراحی سایت خود را به یک گروه حرفه ای بسپارید. در طراحی سایت نفتی اگر از همان ابتدا طراحی به صورت حرفه ای و بر اساس اصول استانداردهای سئو صورت گیرد می تواند تاثیر چشمگیری بر روی ترافیک سایت شما داشته باشد.

طراحی سایت نفتی و چند نکته در طراحی که باعث افزایش سئو سایت می شود

در طراحی سایت نفتی به طور قطع طراح سایت شما را به صورت داینامیک طراحی می کند چرا که ماهیت سایت نفتی ایجاب می کند که طراحی به صورت داینامیک باشد. از طرفی امروزه سایت های استاتیک در حال منسوخ شدن است چرا که از لحاظ سئو جایگاهی در مقابل موتورهای جستجو ندارند. همین طراحی سایت نفتی به صورت داینامیک یکی از مواردی است که به افزایش سئو سایت کمک می کند.

طراحان حرفه ای طراحی سایت نفتی شما را به صورت ریسپانسیو طراحی می کنند. این ویژگی به کاربران شما که اغلب از افراد پرمشغله جامعه خواهند بود این امکان را می دهد تا در هر جایی که هستند با استفاده از گوشی همراه خود بتوانند وارد سایت شما شوند. علاوه بر این قابلیت ریسپانسیو بودن سایت نیز از دیگر مولفه های افزایش سئو سایت محسوب می شود.

استفاده از تصاویر حرفه ای می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی سایت شما داشته باشد یک طراح حرفه ای سعی می کند جهت استفاده از تصاویر در طراحی سایت نفتی دو نکته مهم را در نظر بگیرد. اول اینکه حتی الامکان از تصاویر واقعی مجموعه نفتی که توسط یک عکاس حرفه ای عکس برداری شده است استفاده کند چرا که می تواند تاثیر زیادی بر جلب نظر کاربران داشته باشد. دوم اینکه حتما تصاویر را مطابق با استانداردهای سئو بهینه کرده و سپس در سایت از آنها استفاده کند تا به این طریق سئو سایت نفتی شما بالا رود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت نفتی , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: